onsdag 23 september 2015

Dags för bokmässa och signering

Nu är den snart här… årets händelse för alla bokälskare! Göteborgs Bokmässan 2015 går av stapeln imorgon och pågår fram till söndag.

Jag kommer signera två av mina nyutkomna böcker under tre av dagarna. Min sprillans nya ölbok Öl – malt, humle, jäst och vatten som kom ut för några dagar sedan samt min roman Skägget som kom ut i april. Ungersk litteratur är årets tema vilket passar ypperligt då min pappa och hans släkt härstammar därifrån samt att delar av mina roman utspelar sig i landet.

Så kom förbi någon av dagarna och få din bok signerad och ställ alla frågor du kan tänka dig om mina böcker.

Torsdag 24/9, klockan 15.00-15.30

Signering av Öl – malt, humle, jäst och vatten
Förlag: Stevali7grenadine Bokförlag
Monter: B04:60

Fredag 25/9, klockan 15.00-16.00

Signering av Skägget
Förlag: Mörkersdottir Förlag
Monter: A03:49

Lördag 26/9, klockan 16.30-17.00

Signering av Öl – malt, humle, jäst och vatten
Förlag: Stevali 
Monter: B04:60



#bokmassa2015 #petermeronson #skägget #ölmalthumlejastvatten #mörkersdottirförlag #stevali

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar