fredag 21 november 2014

Release av Ölbryggarboken och 1-årsjubileum för Vinbutiken


Foto: Vinbutiken

Lördagen den 29 november mellan klockan 10-16 har hembryggaraffären Vinbutiken på Hjalmarbrantingsgatan 7 C i Göteborg 1-årsjubileum. Kom dit och ta del av alla fina erbjudanden.

Från klockan 14 kommer även jag befinna mig där och svara på bryggarfrågor, signera min hembryggarbok Ölbryggarboken - Brygg ditt öl hemma och ha allmänt trevligt snack med massa hembryggare. Passa på att köpa boken ihop med bryggarutrustning och råvaror. Kanske som årets julklapp?

1 kommentar:

  1. Jag köpte mitt exemplar på Bokus och läste den under en vecka.
    Får tacka för alla handfasta tips som t.ex. hur långt man kan laka definierat som OG,
    enklare att hantera än t.ex. stärkelseprov när man har en refraktometer.

    SvaraRadera