torsdag 10 september 2009

Sveriges Ölkrogar


Det första inlägget kommer helt enkelt bli lite reklam för mig själv och min bok: Sveriges ölkrogar.


Publicerades av Grenadine Bokförlag 15 januari 2009 och är en guidebok som tar upp närmare 50 olika ölkrogar runt om i landet.


Boken tar upp krogars sortiment, historia, öppetider med mera. En del av er har den kanske sedan innan och ni får mer än gärna berätta vad ni tycker! Men för er som inte har bekantat er med den än så kan jag meddela att den finns att få tag i på internetbokhandeln eller bokhandeln.


Personligen rekomenderar jag internetbokhandeln och Bokus där den är billigast:



1 kommentar:

  1. Minns att ni satt på Sorbon och att jag fick chansen att titta i boken när(eller innan?) den släpptes hos Affe. Mycket bra och användbar bok! Har inte köpt denna ännu, men det kommer nog absolut att hända snart!
    Kul med fler bloggare, hoppas att man får chansen att läsa flera inlägg ;)

    SvaraRadera